16 mar. 2009

NOTHING

0


Writing about … nothing … aşa a sunat ultima lună în materie de postări. De ce? Nu stiu. Pur şi simplu nu aveam (hai sa o numesc) inspiraţie. Sunt atât de multe frământări pe plan politic în România încât mi se pare că imi consum toată energia urmărind aceste aberaţii. NU suntem în criză dar în realitate suntem, NU ne împrumutăm de la FMI, în realitate e exact invers, o să sfârşim lent dar sigur sau se va ,,revigora” economia şi ne va propulsa ,,pe cele mai înalte culmi ale progresului”, dar şi alte astfel de bla bla-uri economice, politice, sociale etc, aud în fiecare zi. Titlurile cu violuri sau crime şi cele ce vizează cearta lui Băsescu cu ,,mogulii” se află într-un conflict aproape hiperbolic în disputa pentru prima pagină ... ce mai una alta ... CRIZĂ (nu doar economică ci şi psihică). A înnebunit poporul de data acesta întrucât, lupul, probabil a emigrat(apropo ... mi-am adus aminte ... am uitat să îi trimit un mail ... oare comunităţile de lupi emigraţi din România sunt discriminate? )sau a murit de foame aşteptând să se deblocheze piaţa imobiliară (nu de alta dar îşi făcuse şi el o afacere ca tot omul, pardon, lupul). Până una alta într-o pauză cretină de studiu (după ce am citit texte stupide pentru seminarul de mâine) mă uit pe blogul ,,expertei în arta amorului” – Alina Plugaru. Ciudat, observ că are două ocupaţii. Una dintre acestea este ,,sexexperta Libertăţii” (ce grotesc sună?!?!) iar pe prima nu o precizează ... care să fie? care să fie? Eu cred că atunci când nu e sexexpertă, domnişoara studiază din greu ascunsă printre rafturile bibliotecii Facultăţii de Ştiinţe Politice, nu de alta dar parcă acum ceva vreme vroia să devina ,,politiciancă”. La următoarele alegeri o să o găsim pe listele de candidaţi. Până atunci aştept ... ce? ... nici eu nu ştiu ...
P.S. – am uitat să precizez. Alinutza menţionează că are 20 de ani şi face ,,bani din sex” ... deci, chiar trebuia să mă îndrept spre alt domeniu. Nu de altceva dar şi eu am tot 20 de ani şi nu fac 1 leu din politică, deşi îmi ,,mănâncă” majoritatea timpului. Hmmm ... totuşi ... să las prostiile ... oare unde am pus cartea aceea despre Hitler şi Soluţia Finală?

No Response to "NOTHING"