17 iun. 2009

Back in Business ... sau cum am picat examenul la Avramescu :D

0

Mda ... nu am mai scris ... iarăşi. De data aceasta am o scuză (destul de bună cred eu). Ce mai una alta "I am a BUSSY person". Am participat la foarte multe activităţi în acest timp, deşi niciuna nu m-a acaparat în totalitate dar, cel mai important, am picat examenul la Avramescu. Pentru cei care nu sunt familiarizaţi cu, catedra Facultăţii de Ştiinţe Politice a Universităţii din Bucureşti, trebuie precizat faptul că domnul Cătălin Avramescu este genul de om pe care îl adori şi îl urăşti în acelaşi timp(sau cel puţin mie mi se aplică acest principiu). Îl adori petru că are un curs foarte bine structurat, pentru că este inteligent şi haios în acelşi timp, pentru că te face să înţelegi o materie ce pare la fel de veche si grea ca şi limba latină (istoria ideilor politice), pentru că pare a-şi aminti perfect cele 100 de biblioteci citite pe parcursul vieţii. Îl urăşti pentru că are destul de multe pretenţii, pentru că nu e de ajuns să te pice ci insistă să te facă de cacao preţ de câteva minute bune, pentru că te întreabă din Ortega y Gasset când tu îi repeţi încontinuu la întrebarea ,,Ce cărţi aţi citit dvs pentru cursul meu?" că ai citit Lord Chestefield, de asemenea, îl urăşti când spune bancuri proaste şi se crede amuzant (see youtube) :D.
DA, am picat singurul examen la care am învăţat şi sigurul examen pe care nu vroiam să îl pic. Însă, cu tot cu examenul picat am făcut un ,,upgrade" a ceea ce înseamnă scop în viaţă şi am realizat după cum bine spunea dl. Avramescu că m-am comportat în examen ca un veritabil politician român, nu am ştiut nimic şi totuşi am vorbit cu un ton ferm, sigur în voce. Dar eu nu sunt aşa!!! imi zic de câteva zile ... nuuu ... nu pot, nu vreau, refuz de-a dreptul să fiu aşa.
Eu nu sunt Eln Bsscu!
P.S.1 Aaa, că tot mi-am amintit îmi urăsc rudele. Nu pentru că aş avea ceva personal cu ele ci pentru că ma calcă pe nervi repetându-mi de fiecare dată, când arată că vor să fie drăguţe şi să mă întrebe de minunata mea facultate, că ele îmi doresc să ajung ca Elena Udrea (mai ales că e blondă ) sau ca Eln Bsscu. Eu nu îmi doresc asta nici în coşmaruri.
P.S.2 Cu toate acestea am reuşit să ne strangem noi de noi şi să facem un party de final de anul I :))Dovadă stă fotografia de mai sus.

No Response to "Back in Business ... sau cum am picat examenul la Avramescu :D"