31 ian. 2010

Nu mai pot cu Bercea Mondialu'!!!!!

0

Deci ... nu mai pot cu Bercea Mondialu', cu Mircea Băsescu, cu botezul. Că e o asociere de imagine cu familia lui Traian Băsescu este vizibil. Ceea ce mă intrigă (pe mine personal) nu este faptul că omul acela a creştinat un copil ci faptul că relaţiile fac toată treaba în ţara asta. Nu vreau sa fiu acuzata ca sunt xenofobă. Nu am nimic cu rromii din moment ce ei nu-mi invadează spaţiul personal (deşi, între noi fie vorba, am nişte ,,întâmplări" cu unii libidinoşi de-mi vine şi acum greaţă). Nu e normal însă, trecând peste botez, ca familia Preşedintelui să aibă relaţii cu tot felul de oameni ,,suspecţi". Cu această ocazie mi-am adus aminte de o scenă din Mondenii în care Băsescu, Udrea şi Boc fac lista pentru Europaralmentare şi vor ca aceasta să conţină oameni cinstiţi şi de caracter dar, îşi dau seama că, în PD-L, sunt rari astfel de oameni. Fără să analizăm prea mult problema putem să ne dam seama că este adevărat. Pe lângă cei câţiva intelectuali, toţi membrii PD-L nu sunt altceva decât ,,şmecheri" de o imbecilitate mult peste limită.
Revenind, însă, la problema cu Bercea Mondialu' mă amuză toţi ,,jurnaliştii" care dau de ceasul morţii că l-a botezat Mircea Băsescu pe nepotul acestuia, că i-a adus Preşedintelui prejudicii de imagine. Care imagine? Imaginea Preşedintelui din campanie când a târât-o pe Maria Băsescu (săraca) dupa el şi a îmbrăcat-o în ţiganca? Imaginea asta nu cred că poate să o strice povestea cu botezul... părerea mea.

No Response to "Nu mai pot cu Bercea Mondialu'!!!!!"