1 feb. 2010

Să fie rostopasca? ... să fie codiţa şoricelului ?

1

Partidele politice fierb sub presiunea modernizării. Prin toate partidele, pe la toate adunările publice sau dubioase se vorbeşte de reformă. Se aleg alţi lideri (sau aceiaşi ce îşi fac, însă, upgrade), unii îşi asumă greşeli, alţii vin cu previziuni science-fiction. Ce mai una, alta, pe fruntea tuturor scrie REFORMĂ. Pe lângă ,,democraţia" din PSD, mă amuză domnul Cristian Preda. Nu pot să îmi dau seama ce s-a întâmplat cu dânsul, de unde s-a trezit peste noapte cu atât de mult spirit revoluţionar. Mai mult decât atât mă amuză cum i-a venit ideea cu mărul. Mă dezamăgeşte ... părea mult mai inventiv în cadrul orelor de curs.
Noi boborul nu prea puteam face, însă, un demers vizibil pentru a-i inspira pe ,,reformişti". Până la urmă unii îşi aleg noua ,,plantă" alţii noul ,,prostănac" iar noi nu ne-am ales decât cu un guvern ce nu poate să aplice legile promulgate (pentru că, bineînţeles, mai trebuie făcute nişte studii, nişte analize ... bla ... bla)

P.S. formularea din titlu îi aparţine lui Mircea Badea :)

1 Response to Să fie rostopasca? ... să fie codiţa şoricelului ?

Anonim
2 februarie 2010 la 04:21

trebuie macar sa admiri curajul de a se pronunta, e o schimbare ce pot sa zic:D