22 mai 2010

Mda!

0

Ar trebui să învăț dar, ca de fiecare dată, orice prostie e mult mai interesantă decât niște texte plictisitoare despre rolul președintelui în cadrul statului. Astfel, am citit, presa online dar, nu m-am limitat la articole, ci am citit și unele comentarii. Am dat peste același ,,tip" de forumist, ce postează comentarii care nu au nici cea mai mica legătură cu subiectul dezbătut. Spre exemplu, am citit despre un avion prăbușit în India. Comentariul unui ,,deștept" - ,,Basescu e de vina ! Nu-i asa, sarantocilor ? :)". Care e legătura? Numai el cred că știe. Nici măcar nu e un eveniment întâmplat în România. Pe unii dintre noi ne urmărește, însă, o obsesie ... oriunde se poate, hai sa-i înjurăm (nu că nu ar merita) sau să-i adorăm pe cei pe care care ne conduc. Nu contează daca subiectul este despre cum trebuie să schimbi un bebe ... Băsescu e de vină ca a făcut ăla mic caca!
Unii dintre noi sunt niște minunați!!!
.

No Response to "Mda!"