6 nov. 2010

Ganduri ...

0

Nu pot descrie starile ce ma incearca. Tot ceea ce pot face e sa iau descrierea altora si sa observ daca mi se potriveste. Din aceasta cauza am ales cateva citate, din opera doamnei Ileana Vulpescu, ce spun mai multe decat as putea eu spune intr-un roman. Enjoy!
  • ,,Omul cel mai iubit reprezintă superlativul absolut al unei vieţi. Oricâtă pasiune ar exista între un bărbat şi-o femeie, judecata îşi situează la un moment dat partenerul numai pe verticală. Nu-ţi poţi închipui cum se şterg din tine senzaţiile... E de necrezut cum uită trupul. Ceea ce-ţi rămâne dintr-un om e ceea ce-l abstrage din animalitate: gândirea lui, cuvintele, gesturile. Orizontalitatea erotică este cel mai perisabil element al unei legături. Ai să vezi într-o zi că numai spiritualitatea rămâne într-o iubire."
  • ,,Un obiect de cristal spart se poate lipi perfect, dar când dai cu degetul pe buza lui numai scoate sunetul pe care-l scoate numai cristalul întreg"
  • ,,Toată viaţa noastră nu facem altceva decât să interpretăm cuvinte. Noi pe ale altora, alţii pe-ale noastre. Şi cum să nu te gândeşti la ele, cum să-ţi fie indiferente, când urmele lor sunt de neşters?"
  • ,,În viaţa asta, numai pe mine contez ca partener permanent al meu însămi. Şi nu vreau să-mi fie niciodată nici ruşine şi nici scârbă de mine însămi."

No Response to "Ganduri ..."