3 nov. 2010

NOT GOOD!

0
Nu pot înțelege de ce unii oameni simt nevoia să distrugă ceea ce e făcut bine. Un exemplu concret: Facultatea de Științe Politice, Universitatea din București.
Prima ,,lovitură" - în urma unor îndelungi cugetări, conducerea a ajuns la concluzia că îi stresează și îi sperie pe noii veniți cu acel examen de admitere. Astfel, au renunțat la examen (examen care ,din punctul meu de vedere, era unul foarte interesant gândit) și s-au hotărât să adopte binecunoscuta și eficienta ,,Admitere pe bază de dosar". Cu acest tip de admitere nu am fost niciodată de acord pentru simplul fapt ca nu este echitabil și nu este corect. Vin dintr-un liceu de ,,genii" (dacă este să analizăm mediile de absolvire) dar o bună parte a acestor genii nu sunt decât niște copilași de bani gata care, datorită lu' tati, au reușit să aibă medii nemeritate.
A doua lovitură - interfața ADMA (un fel de catalog online) este suspendată și nu va mai fi dată spre folosință. De ce? - nu ne-a explicat nimeni. Personal, consider ca aceasta platformă era o modalitate foarte eficientă de a avea tot timpul la îndemână situația școlară. Eu pot să înțeleg faptul că anumiți oameni nu îndrăgesc foarte mult lumea WEB 2.0, comunicarea prin intermediul internetului dar nu înțeleg de ce, atunci când aceasta te ajută, tu o ignori. Nu pot să mă gândesc decât la următorul scenariu de groază: note afișate pe un panou/zid/ușă/geam și eu chinuindu-mă să-mi găsesc numele (scarry!!! ). Aştept să văd cu ce mare descoperire vor înlocui ADMA.
Cu toate acestea, în fiecare an, la deschiderea anului universitar, ni se aduce aminte cât de modernă este viziunea asupra educaţiei în cadrul acestei instituţii. Serios?
P.S. - nu sunt cel mai onest si mai corect om de pe Terra. Am copiat la examene (atunci când am avut ocazia) și m-am bucurat când am luat note mari (chiar dacă știam că nu le merit) ... așa sunt eu - hedonistă. Însă, toate aceste lucruri nu mă fac să accept faptul că unii pot intra la buget, la o facultate bună, ba mai mult, poate au fost atât de ,,deștepți" încât primesc și bursă, doar pentru că au 3 foi pe care sunt trecute niște medii nemeritate.

No Response to "NOT GOOD!"